Tuesday, March 20, 2012

Roses.


Apatah. Tak tahu tak tahu. Dari mana nak mula nie. Selalu fail buat pendahuluan. Patutlah bahasa melayu susah nak dapat A. Sobs. Aku nak story morry pasal aku buat part-time last weekend. eh ke dua minggu lepas?

11mac2012
Part-time catering join budak-budak UKM. Masa tu kenduri Haji satay. 5000 orang tetamu. The best part is.. Aku dapat bawak balik sebundle pink roses. It was like.. hello hello i'm flower-lady. Kuikui. Memang hilang penat lelah apa segala. Balik pun masih dengan senyuman sambil bawak bunga jalan lenggang lenggok macam erra fazira. Ah pewit! Sampai je kat bilik, let's fighting! bercakaran dengan duri rose sebab duk tengah proses nak letak dalam pasu (Botol air mineral kerat dua terus jadi pasu) T.T

Alamak! macam dah takde cerita nak cerita. Aku ingat banyak cerita aku. Selalu macam nie, frust lah! Bye. Oh! Hahh! Aku ingat dah. Pasal rose tu lagi. Baru-baru nie aku gi melawat lah rose yang aku tinggal kat bilik Sofi sebagai ganti diri aku. Cehh Puihh! Dah layu. Huduh. Busuk! Errkk. Hilang selera. Masa tengah segar, bukan main cantik wangi lagi. betul lah pepatah melayu pernah cakap, sepandai-pandai tupai melompat.. Akhirnya jatuh ketanah juga. Eh? Bye!



No comments:

Post a Comment