Monday, March 5, 2012

Kacau! Aku pukul!


Macam mana aku nak ada hasil penulisan yang baik dan kusyuk bila baca? Macam mana? Macam mana? Jealous betul aku baca blog parapaen. Entry simple dia berjaya buat aku open new tab untuk mencuci mata dengan carut-carut dia. Tahniah tahniah. T.T

Azamzuri Ariffin. Best Fucking Friend aku dah muncul balik. Yeyyy! Selama 2 bulan lepas aku tak dapat jumpa dia. Yelah, uitm cuti kan. Lama pulak tuh! Jadi patung cendana aku tunggu. Nasib baik ada lagi yang sudi teman aku selama Azamzuri Ariffin tiada. Thanks thanks. thanks pina. Thanks ehem'ehem, semua lah!

Malangnya, Azamzuri Ariffin tak duduk kat Shah Alam bumi kenyalang dah. Sepang tempat baru. Even, Sepang dan Subang bunyi sebutan lebih kurang sama dan jumlah huruf sama banyak, tetapi perjalanan dari Subang - Sepang amik masa selama sejam atau lebih. Okay, ini teruk! Sangat teruk ! Apa cite yang kononnya yang dinner sama lepas habis waktu kerja? Haa? teruk teruk !

Shaer Al-Jofri. Hahahaha! Obor-obor. Stop it Shaer! Belum cerita aku dah nak tergelak dengan perangai dia yang macam nauzubillah. Haahaha. Hahahaha. Annoying kan bila aku gelak tapi tak cerita? Hahaha. Bye. Aku malas cerita.

Yea!
Aku sayang kawan-kawan aku.
Siapa berani kacau aku pukul !
'blablabla'
Mereka aku lindung.  
Jangan kacau. Aku pukul nanti.


No comments:

Post a Comment