Monday, February 20, 2012

Bob marley .


" Don't worry about a thing, Cause every little thing gonna be all right. "
"Everything 's gonna be alright. So woman no cry, no! no woman no cry"

Siapa yang biasa dengar qoute kat atas tuu? Er, kalau tak biasa dengar pon takpelah. Cuba korang baca dan menghayati. Lega tak rasa? Bersemangat? Yea! Bagi aku. Sebenarnya, tu lirik lagu Bob Marley. Aaaa! Aku suka! Aku suka music dia. Aku suka lirik lagu dia. Aku suka rambut dia. Aku suka semuaaa. Lirik dia ada makna. Music dia tenang. Reggae ! Aku minat. Happy happy ho la hop ! :)

Robert Nesta Bob Marley (6 February 1945 - 11 May 1981). Jamaican singer-songwriter and musician. Dia memang legend reggae, ska and apa segala music yang dia bawak. Terbaik wok! Cancer telah menyebabkan Marley meninggal dunia. Sobsob. Kata-kata terakhir Marley pada anaknya, Ziggy, "Money can't buy life".


* Hari tu aku ada tertengok Aqasha pewittt! Handsome nye ! Rasa nak jadi gay. Aumm! Kihkih. Adira AF8 pon handsome jugak aku tengok. Aihhh! Mana satu nie? #SF iloveyoukbye.


No comments:

Post a Comment