Wednesday, November 30, 2011

Melor Mahu Berjaya!

 

Assalamualaikum! Apalah khabar korang semua kan? Adik-adik yang tengah bertungkus lemas dengan SPM tuu apa macam? Stress ke? Yang tengah kerja? Stress ke? Amboi, dalam dunia nie buat apa lah yang tak stress. Tengok macam aku yang memang takde buat pape kat rumah, pon stress jugak nokk. Err, bukan stress apa. Stress berfikir. Gituh! Ahli fikir sangat aku. Yaw yaww yawww!

Aku nak kerja di Shah Alam. Masalahnya, aku takut nak bagitau kat parent. Sebenarnya takut nak berpisah dengan mereka. Nanti rindu weh! (Y) Tapi, aku nak kerja kat sana. Aku nak berdikari sementara sempat. Sementara aku takde boyfriend. Eh? Maksud aku husband. Awww. Malu kita. Seriously. Aku perlu hidup berdikari. Aku nak cari pengalaman kerja kat sana. Kalau lah boleh aku tarik mak dengan abah duduk kat sana jugak. T.T

Agak-agak berjaya tak aku? Mampukah aku? I need a doctor! Call me a doctor. Aaaaaaaaaaa!



No comments:

Post a Comment