Wednesday, November 2, 2011

Give-Up Dah


Aaa! Tolong tolong help! Melor pening disini yea kawan-kawan. Pening sangat sampai tahap makan terlebih kenyang, tidur lena mimpi jumpa Jang Geun Suk. Agak-agak, siapa lah yang boleh tolong aku nie kan? Nak tanya orang dalam rumah yakni mak & abah. Depe manalah tau hal-hal nie. Aigoo Ayoo Amaa.

Sebenarnya aku tengah pening pasal aku punya blog. Hajat dihati nak buat blog secomel yang boleh. Kalau boleh nak kalahkan blogger comel tuttttt. Tak nak bagitau. Hehe. Sayangnya, aku guna Template Designer. Kalau aku nak cuba tutorial dorang dan menjadi dengan awesome aku tak boleh guna template designer. Kan? Aku kena guna Old Template. Kan? Dah berapa hari aku cuba tukar. Kan? Haram tak menjadi. Kan? Orang cakap malu bertanya sesat jalan. Kan? masalahnya aku dah tanya tapi tak dilayan. :( Kalau ada pun, aku tak faham. Y.Y 

Sudah-sudahnya, AKU PUTUS ASA! putus semua putus. lepas nie aku nak pergi putuskan tali sidai kain pulak. Redha jelah dengan keadaan blog aku yang sekarang. Comel jugak. Kan? Kan? Kan? *Cuba meraih simpati*



*Ehh, terima kasih kawan-kawan yang follow Melor. Muah! Big Hug. Gitewww. 



No comments:

Post a Comment