Tuesday, November 1, 2011

Drama Sofiyya Panas Hati.


011111 / 01112011 / 01 November 2011
Amboi Melor, bilang apa tu? Bilang duit ke? Hehe. Tarikh. Jemput lah datang rumah. Melor kawin hari nie. Datanglah ehh. Okay, boleh shut down sekarang. Tipu je cakap pasal kawin. Kalau hari nie hari jumaat/sabtu/ahad mesti ramai orang buat kenduri. Nasib baik hari nie hari selasa. Haa, dengki! 

Ada sesiapa yang layan drama Sofiyya tak selain dari aku? Isnin-Khamis, 7malam, TV3. Em, tak cool lah mengaku layan drama melayu. Puih! bajet. Dah lama dah aku nak cerita pasal aku tak puas hati betul lah. Setiap kali tengok drama tu tiap kali lah aku panas hati. Kalau perasan ada satu episod 2 minggu lepas, Adi curi motor+helmet merah+DSLR. Yang aku peliknya, pemilik motor tuu tak buat laporan polis ke? Aku tengok elok je Adi vroom sana sini dengan motor+helmet merah tuh. Amboi! Dengan number plat tak bertukar. Perfect! Bodohnya pemilik motor tersebut. deyemmm. Tak teliti buat drama. Nie malas layan drama melayu nie.

Dah lah, nak tempah tiket helikopter nak balik Koreon. Tak pun singgah kampung jap kat Jipun. Dah lah Terengganu kalah lawan dengan Nogori. Aaaa! tension mekkk. Bye! *emo hentak kaki*

No comments:

Post a Comment