Thursday, November 10, 2011

Ciri-Ciri Boyfriend.



Ada sesiapa yang tau hari nie aku first day kerja? Oh! thanks sebab buat-buat tahu. Nah gula-gula separuh. Extremely penat! Penat sangat mata dan segala-galanya. Mana tak, aku kene siapkan berpuluh-puluh folder magazine dalam satu hari. Memang tak sempat berkelip lah aku buat. Zuss Zaasss Zuzz Zasss bukan bunyi mengeruh, sedar-sedar dah 730 petang. Terover-time pulak. Kihkihkih!

Yang tak bestnya setiap kali aku kerja, takde orang yang boleh aku ajak teman lunch. Merayap lah sorang-sorang selama sejam. Sedih kan? Hm, betul-betul kena cari boyfriend nie. Buat teman lunch. Mana lah tau kot-kot boleh save bajet. Hihi. Tapi nak kena orang Ipoh jugak lah. Ada orang Ipoh tak? Alamat rumah tetap di kawasan sekitar kawasan Pasir Puteh/Batu Gajah/Pinji. Tinggi setinggi Jang Geun Suk. Badan tough macam Aaron Aziz. Muka jambu ala-ala Shah Jaszle. Rambut kerinting securl Wan Ellyas. Amboi! Bukan main lagi.  Y.Y

Melor dah penat. Nak tidur. Esok kerja. Save energy. Cari boyfriend. Byebye.

 

No comments:

Post a Comment