Wednesday, October 19, 2011

Quote ; Happiness ; Rama-Rama


Happiness is like a butterfly. The more you chase it, the more it will elude you. But if you turn your attention to other things, it will come and sit softly on your shoulder.

Aku suka quote nie. Kebahagiaan seperti rama-rama.  Rama-rama seperti lagu ella ratu rock malaya nyanyi. Bayangkan, kalau kita sayang kat seseorang dan usaha supaya seseorang tu pun sayang kat kita jugak. Tapi, gagal. Haa, rama-rama lah tu. Bila bersungguh-sungguh nak dapatkan rama-rama sampai tertonggeng kejar, mulut masuk pasir, rama-rama jugak lah yang dah terbang bebas punya tinggi. Peh! Sadis. Rama-rama tak semestinya cinto's je. Suka hati korang lah nak samakan rama-rama tu dengan apa.  Nak pergi makan karipap. Hehe. Bye.

*Sexy kan muka Jang Geun Suk. Aumm aum!

No comments:

Post a Comment