Wednesday, October 26, 2011

Painful?


Memandangkan hari nie Depaavali dan aku boleh dengar bunyi mercun pompampompamm dan dapat bayangkan betapa meriahnya pengganut agama hindu tengah bersuka ria. Nasib baik raya haji dah dekat. Tiba-tiba aku rasa ayat pembuka kata nie macam takde kene mengena dengan entry aku kali nie. Sebenarnya aku sendiri pon tak pasti lagi aku nak tulis pasal apa. Dan tiba-tiba lagi broadband aku terus lembab sebab dia tau aku nak update blog. Betapa tak sehati sejiwa lara setiap selasa rabu khamis di tv3.

Hampir setiap hari aku dengar dan tengok orang putus sudah kasih sayang. Sedih tau i tengok. Tak sanggup! Rasa macam nak pejam mata sambil makan. "There Is Nothing More Painful In This World Than Love". Macam tulah bunyinya betapa sakitnya bila kasih sayang yang disemai putus ditengah jalan. Macam lirik lagu pulak. Y.Y

Aku sendiri rasa macam dah serik nak berpainful-painful nie. Ah! Malas lah aku nak ber.. Alamak! Idea dah habis. Bye.

No comments:

Post a Comment