Wednesday, October 12, 2011

Gelojoh Kau Jah.

*Terhasil sebab candid*

Ternyata! Memang susah aku nak cari gambar untuk entry aku kali ini. 'Aku & Makanan'. Mesti ingat sebab aku tak kuat makan kan? Nak gelak banyak boleh? HAHA. Tak logik! Bukan sebab aku tak kuat makan. Sebabnya, bila order makanan yang Umphhh! terus gelojoh makan sumbat sampai Burrrrp! kenyang. So, gambar makanan yang Ummphh! tuu tiada. Banyak kali dah jadi camtuh. Contohnya..

'Ehh, japgi spaghetti sampai nak snap picture lah. Mesti yummy! Boleh belagak kat kawan2 kite makan sedap. Dia tak.'
*makanan sampai* 
*makanan habis*
'Lahhhh! Lupaa! Habes dah spaghettinya. hm, takleh nak belagak riak bongkak.'

awwww! ayunya aku time nie kan? blup3. lemas dalam perasan. -2010-

Hah! Hasilnya macam gambar atas lah. Pinggan kosong dan muka kekenyangan separuh sedar. Ohh diri sendiri, bila nak berubah? Pesanan dari aku, berwaspadalah dengan makanan. Jangan terlalu rakus apatah lagi gelojoh. Kelak anda akan menyesal. T.T


*Rakus nak gi main PS. Hari nie tak lapar time post entry. Tadi dah makan nasi lauk sardin sambil buat muka ikan paus. byebye. :)

No comments:

Post a Comment