Tuesday, October 11, 2011

Awak Indah.

 Haikal Hafiz - 2 tahun

Muhammad - 3 tahun

Indahnya! Indahnya ciptaan Allah SWT. Indahnya senyuman meraka. Indahnya.. Bila aku layan kerenah budak-budak, aku rasa masalah aku hilang. Lepas stress. Huh! macam magik pulak nie. Aku anak tunggal. So, memang takde pengalaman lah nak kene jaga adik. Basuh berak baby. Bagi makan. Kadang2 bila dapat peluang tuh, memang seronok lah. Errr, tapi aku tak penah try basuh berak baby lagi. Thah macam mana nak gonyoh. Kang tersalah skill, musnah masa depan dia. HAHA.

Orang tua cakap.. "Haa, tanda lah tuh. Dah dekat dah. Cepat2 lah kawin". Apa nie.. haha. Siapa cakap nak kawin. Malu kitewww. Orang just cakap suka baby. Bukan cakap nak buat baby. Wewewe.

Ingat lagi, masa kecik-kecik dulu.. Aku selalu nak cepat besar. Nanti boleh beli KFC sendiri, nanti boleh mandi pantai pastu berenang jauh-jauh, nanti boleh makan eskem bebanyak, nanti boleh blablabla.. Paling tak logik yang aku ingat.. Bila dah besar nanti boleh sentuh langit. Amboi mak aihhh! Tingginya hang deknun. Aku tak suka hujan, sebab nanti tak boleh keluar main kat luar. So, sampai sekarang.. Bila hujan, aku susah hati. T.T

*Asal tulis blog je, mesti rasa lapar. Sindrom apa pulak nie? Okay, tata. :)

No comments:

Post a Comment