Sunday, May 15, 2011

Aku Sayang Kau!

aku semakin pening tingtong kepala hotak dengan mozilla, blog dan lappy aku nieyh. entah tang mana silap pun aku tatahu. On sekali okay, On lagi sekali dah mozilla korap pulek. suka suka hati kau je kan? berapa kali nak suruh aku uninstall nie bro? habes semua bookmark2 'penting' aku hilang. makin panas!

lagi menambahkan pening aku, semalam dah tukar header+background. tapi, hari nie.. semua tuh dah kembali kepada yang asal. yang lama. ah! pemusnah! memang suka tengok aku muncung kalahkan itik cik ina depan rumah bile tengah mengandap lappy? cute habis? kau suka? macam tuu ke wahai lappy kesayangan yang dah 4 tahun jadi peneman hidup aku. hingga sekarang screen pun dah boleh menari goyang2 ikut irama muzik dangdut yang aku pasang. lagi teruk, sekarang kau dah ada penyakit sensitif sempot jubo. cis! dah lah bateri kong. aku buang tak pakai. malas. lagi nak ikut hati kau kan lappy. suka2 hati je bila rasa penat meyala layan kerenah aku duk online browse sana sini. PAP! kau terpadam. sebab? ohh, punat penyambong nyawa kau dah loggar.

hish. tak baik tau buat aku macam nie. aku sayang kau lah lappy. tapi, aku lupa nak bagi nama kat kau. aku pun tatahu jantina kau. ooh. kau jadi macam nie sebab dah nak mula monopos yea? sabar lahh dulu. tunggu sehingga aku mampu dapatkan kau ADIK! :)

*Jangan lah jeles dengan Stitchy. okay, aku bagi kau nama Momo. Lappy saye name Momo. Momo, IloveYou.

2 comments:

  1. comelnyeeee stitchy kecik ~ muah mmuahhhh !!!! :D

    ReplyDelete