Tuesday, March 8, 2011

Takda Title.

akhirnya! akhirnya saya sampai di sini. tempat main berak kentut. kat sini lah. dan sekarang saya tengah duduk kat kerusi yang memang dah bertahun kebiasaannya saya duk melangut kat sini depan tv. bezanya, sekarang update siket. ade lappy atas riba. tapi, dulu datang lepak je petang2 . malam balik umah arwah opah. dulu datang lepak sini jalan kaki, paling UP naik beskal. datang main game tarzan dengan dekwan lah. sape lagi. HAHA. sengal nak mampus. nasib baik sekarang semakin mengUPkan diri dah. semalam sampai je kat sini terus dekwan ajak keluar mengUPkan diri dengan membe2 dia. budak2 baru habis SPM. lol. bukan jalan kaki, bukan naik beskal, naik motor pun bukan. yeyeh! betul! pandai awak teka. naik tuh lah. haa. okay, memandangkan awak dah pandai meneka. so, tak payah lah saya btaw naik apa. dan tidur pukul 5pagi. saya bangun awal. dekwan tengah mengeruh sekarang. pfftt. * psst!~ saye ada kawan baru yang KACAK. dan bukan budak bawah umur. T.T

2 comments:

  1. sape yang kacak tuh ? sila bergossip dgn saye . terima kasih ~ ^_^

    ReplyDelete