Saturday, March 19, 2011

Secret Big Bang.

korang minat Korean artis tak? minat Big Bang tak? fanatik tak? tak? okay. shut down lappy tuu skang. kalau guna PC, sila hempas pc anda. terima kasih.
sebenarnya, dah lama dah video pecah perut nie wujud. tapi, baru hari nie nak upload sini sebab baru semalam tau macam mana nak upload video thru youtube. nah! sedih lah jadi blogger yang baru tau semua nie. hahaha. malas lah nak cerita panjang. demam nie. ala, ingat tak nak bagitau sebab saya tak nak hidup dikasihani orang sekeliling. *bajet jadi heroin dalam drama neiyh. kan dorang suka cakap gitu bila sakit. kan?* dah, meh sini layan video yang leh buat urat saraf korang berfungsi dengan superb!
SECRET BIG BANG PARODY.
* ya allah, udah beso perut. sihatnye kamu. (Y)

2 comments:

  1. ouh ouh ouh !!!! i LIKE ! <3

    thanks for sharing ira gojes ~ :)
    lap you ! ^_^

    ReplyDelete
  2. HEHEHE.
    haruslah sharing is caring kan. :D

    ReplyDelete