Saturday, March 12, 2011

Nak Kaki Saya Balik. :'(

Ya Allah.. sakitnya. memang sumpah sakit sangat. hukhuk. rasa macam takda kaki dah sebelah. eh! bukan2. rasa macam kaki kene hempap batu je setiap minit nieyh. ala2 macam dalam movie 127hours. nak gerak memang susah sangat. nak berjalan lagi lah, rasa nak menangis! seksa gileee. tengah sakit2 macam nieyh, mula lah fefeling kalau si ehem ade kat sebelah. leh gedik2. HAHA. 'awak, kaki kite cakit wakk. hux2. cakit angat. nenok a tuu. ta tahan aww.' euuww! tak mungkin itu akan berlaku. choi choi choi. sakit kaki! terseliuh. tak sanggup dah. meleleh air mata hati. betul. maybe sebab nie first time terseliuh kot. ahhh! susah sangat nak berjalan. rasa macam nak mengesot je macam suster ngesot tuh. aihh! seram pulak bila difikir2.
MAK! SAKIT KAKI. HUKHUK. :'(

2 comments:

  1. ira ! O.O
    :'(
    cmne boleh terseliuh ni ???
    abes , anda duduk rumah je lah eh ?

    eit ! ni mesti kes kejar lelaki Kacak tapi tak dpt ~ :P

    ReplyDelete
  2. byklah kejar laki kacak.
    tade tade.
    bukan gituh. terberangan kejap kot.
    gile saketttt. :'(

    ReplyDelete