Sunday, March 13, 2011

Hebatnye !

sebenarnya, nie kisah sebelum kaki terseliuh. tapi, lambat update sebab rasanya, kisah kaki terseliuh lagi hot kot kan? HAHA. hari jumaat hari tu, follow abang ayep pasang pelamin. dia nie, cousins lah. abang si azwan ali. okay, dia agak hebat dengan pelamin2 nieyh. tabik spring lah. walawee. and for the first time, saya join buat benda2 nieh. awesome!
memandangkan, saya nieyh lembik sangat. sebenarnya tak lah! tapi, entah sebab apa. kaki terseliuh. tangan gile lebam punyalah pekat. besar lak tuh. lutut benjol. pehh! dah macam buat kerja berat sangat. fefeling kononnya angakat bangkai gajah lah nie. tolonglahh. saya nie kuat okay! alah, lepas nie mesti abang ayep dah tak nak bagi saya tolong dia. T.T style gile kan bontot azwan. HAHA. ehh, bukan. style gile kan pelamin tuu? warna pink pulak. OMG. my peberet. tuu lah ade hasil tangan saya sikit. sikit je pon. tukang bagi2 bunga. thihihi. ah! janji ada hasil sikit. tak kisah. bia ah. then, D'ENAI tuu lah nama abang ayep punya butik. dia ada blog jugak. nak tegok. nanti bagi link. sekarang nie tak ingat. lupa. huhu. * mudah2an Kak Nini sekeluarga selamat di Jepun. Amin~

2 comments:

  1. hahaha.. wat keje siket je.. dienye saket macam2 ada.. hahaha

    ReplyDelete