Monday, February 21, 2011

monolog.

misi 'note to self : stop expecting'. macam dah hampir berjaya. alhamdulillah. mintakmintak sepenuhnya berjaya. i wish! lepas dapat fikir dengan waras tak fikir macam orang meroyan dah. T.T ada baiknya bermisi macam tuh. untuk kebaikkan diri sendiri jugak kan? yehyeh! untuk diri sendiri juga. tak guna dikenang barang yang dah lepas. camtuh! tak elok jilat balik bila dah ludah. ehh, yekk! apa lagi ha? sesangat lah berharap saya dapat berjaya dengan gemilang dan terbilang untuk misi tuu. macam dulu. gila, tak nak lah pisang berbuah dua kali. yang lepas biar lepas. 2011 tahun baru. buku baru. muka baru. ceceh! semua nak baru. tak tahu lah apsal. setiap kali pun. mesti terstuck kat sesuatu tuu selama bertahuntahun. nak lepaskan yang bertahun tuu, kene jumpa yang baru. tapi, kalau jumpa yang baru sebelum lepaskan yang lama. tak guna jugak. dengan selambanya yang baru tuu dilepaskan. huih. ingat senang ke? dulu, dua tahun terstuck. sekarang? entah. masuk tahun nie, baru setahun lebih. cepat aa stop! tak logik lah semua nie. takda nampak hala tuju langsung. please please.. akal tolong berfikir dengan betul. neutral kan semua nie. dah berakali sangat. gituuh. eh ehh, terima kasih pada Maher Zain, 2NE1, CN Blue & No Doubt. sebab apa? hehe. lagulagu dorang naikkan semangat saya. yihhh! \(^~^)/ *pening eh baca entry nie? HAHA. sorry. bermonolong. =')
saya mahu berjaya!

No comments:

Post a Comment