Friday, February 18, 2011

kisah apa nie?

well well well, ramai yg dah sedia maklum. eceh! bajet hot lagi. bukan bukan. macam nie, kawankawan saya ramaiiiii yang lelaki+lelaki=inluvv. erk. sorry uolls terkeluarkan statement. alrite! diorang comel. baik hati tapi kadangkadang, mulut.. peh! melahar orang nombor satu. siapa disebalik diorang tuu? ada gak gadisgadis disebelah paling tidak pun dibelakang diorang (ini adalah perumpaan, bukannye gadis tuh duk kat belakang diorang. maksud saya. ehh! fikir sendiri. hihi). ada beberapa orang nie, pernah ade gadis yang.. masha-allah, lawa.. ayu je. siap bertudung. tak kisah lah kalau korang kata, "alah! bertudung tak semestinya baik!" lol. biaq pi kat depa lah. jangan menilai orang melebih2. suka saya tengok kawankawan saya dan gadis. alhamdulillah, mungkin masih ada niat di hati diorang untuk berubah. saya selalu doakan satu hari nanti.. diorang akan jumpa apa sebenarnya yang diorang cari. amin. =)

2 comments:

  1. Amin ~ :)
    saye pun doakan ira agar cepat ketemu jodoh ye ~
    Amin .

    ReplyDelete
  2. hurm. amin. =)
    ta nampak lagi sape jodoh saye nie. sobsob.

    ReplyDelete