Wednesday, February 16, 2011

itu misi saya!

lama jugak tak update. mesti ramai yang rindu kan? peh! bajet. hahaha. ada banyak sebab tak update, tak blogwalking, tak itu ini. pertamatamanya, BB kene potong. smlm baru pi byr bil. keduaduanya, takda apa nak cerita sangat. ehh! pada sapa yang saya pernah janji nak join contest korang tuu, tapi tak joinjoin jugak kaedahnya, so sorry okay. please... minta ampun minta maaf. T.T langsung takda pembaharuan dalam hidup! masih macam dulu. menung kat rumah. tadi pi cari kerja. haram tak jumpa. japgi nak try cari kat internet pulak. sekarang kan zaman dah maju. segalanya dihujung jari anda. cuma perlu banyak duit! yeah. okay okay, kembali pada topik asal. pembaharuan dalam hidup saya. non-ado. cakap pandai ah kau nie Ira. tolong naikkan semangat orang lah, nasihat lah. berjela2 pulak tuh. tapi kau? ado? non ado weh. Ira Ira. apa nak jadi? lerr, tanya saya apa nak jadi? kalau masa kecikkecik dulu, citacita nak jadi doktor! bhahaha. memang dah tunjuk bakat mat jenin dari kecik aku nieh. sebenarnya, saya nak jadi otomen. ehh bukan. nak jadi graphic designer yang idea dia mencurahcurah macam madu di tasik chini. dah la banyak idea. power pulak tuu. demm! susah lah. ke nak jadi cheff buat roti & cake dengan penuh kreatif. best gak tuu. ha, itulah hajat masa depan saya. doadoalah tercapai. tapi, itu dua hanya dua. ada lagi ekceli. tak yah tahu lah. bosan kott. buat masa sekarang, saya nak kerja! apaapa pun boleh. tak kesah. nak kumpul duit beli kereta, beli dslr, nak hias umah lawolawo. hah! nak buat bayar outstanding balance kat Unisel lagi RM2000++. pastu, dalam tahun nie nak amik MUET. nak sambung degree kat UiTM. paling cikai pun, UNiSEL balik. boringggg. pstt, bestnya dapat duk shah alam balik. Insya-allah. nanti kan nanti kan, bila saya dah sambung degree. nak jadi student yang famous! tamao lepak tak ingat dunia. (okay, memang every sem saya berangan macam nie). Amin.

1 comment: