Monday, January 10, 2011

sorry, termengata pulak.

ya tuhan. nak ditegur nanti dimarah. nak dilayan memang meluat. nak tengok saja lagi lah sakit mata. dah lama pendam perasaan nih. malas nak luah2. last, tak tahan! T.T al kisahnya, ada sorang adik2 yang sangat lah baru nak kenal dunia. sumpah tension dengan update2 dia dekat facebook, blog. sampai dah capai tahan. ah! blah lah, malas aku layan. perasaan ni wujud bukan sebab rasa cemburu pasal dia cantik. cantik? lol. cantik tang mana? takde lah secantik Miu Santababara yang memang kalau kita tengok rasa macam, ' lahh, cantiknya. comelnya. kenapa wujud orang secantik nie. walawe!' kalau bf saya lari nak kat Miu pun saya tak boleh nak cakap apalah. sebab dia memang lawa! lawaa sangat. DAN! ingin saya tegaskan di sini adikadik yang baru nak up tuh. tak lawa pun. haok adelah. haaa, kan aku dah terkutuk. adikadik nie pulak memang rasanya jenis tak sayang mulut kot. suka hati dia je nak cakap pasal siapa. nak kutuk siapa. jangan silap2 hari bulan sampai surat saman kerana telah memalukan individu tersebut. remember yea adikk. blog nie pun ada bahayanya jugak. salah kutuk artis, peungggg.. surat saman untuk mu sayang. kueng3. rasa-rasanya lah, budak ni jenis baik. cuma tersalah sikit. kerana mulut badan binasa, kerana facebook dan blog, badan binasa jugak. he he. hokaloh, jangan marah pulak tiba2 blog ceritaira nie kutuk2 orang. bukan kutuk cuma.. ingatan. ceceh! ingatlah, jaga bahasa ketika berbloging. :) dan sorry kalau saya ada terkasar bahasa tadi. saya juga adik2 baru nak up. LOL. adik2? memang tak boleh pegi derrr..

No comments:

Post a Comment