Friday, January 7, 2011

parapaen. saya silent?

bangun pagi, kemas rumah (ceceh! rajinnya saya.), makan pagi dan mengadap lappy. sampai tahap dah tak tahu nak buat apa depan lappy. last2, jadikan screen lappy tuu cermin untuk korek mata. T.T mata pun dah makin teruk rabun nie. thah2, ayam pun lagi tajam penglihatan. aisehh, mintak petua siket boleh tak ayam? eh! dah hari jumaat lah. cepatnya. kalau jumaat lepas, waktu nie pukul 11 pagi saya ada dalam kereta otw ke terengganu. dan dah nak sampai dah pun. alaa, bestnye last week. hukhuk. gila kampungsick tak habis lagi. best kan kalau saya boleh stay kat terengganu. kerja kat chalet tepi pantai! macam kak no. wah! heavennya. hari2 boleh tengok pantai. layan angin main ombak. tapi tapi, tapi takutlah nak bagitahu kat mak. mesti dia tak bagi punyalah. hmm. :'( kawan maya saya ( bukan kawan saya nama maya. tapi, kawan maya. kawan internet. erk.) dia dah dapat sambung study kat uitm sri iskandar. tahniah yea cik farah paen! si semut api. tak silap dah 2 tahun lebih jugak kami berhubung tapi tak pernah jumpa. hehe. gediknya. beliau adalah kawan maya saya yang pertama! dulu sama2 duk kat shah alam. dia politeknik. saya unisel. sekarang, sama2 di perak. dia di sri iskandar, saya di ipoh. paen paen! jodoh kite panjang. haha. klik sini kalau nak pergi kat blog cute dia.. ParaPaen. :) sesiapa yang ada follow blog saya nie, tinggalkan lah jejak. sebab tak boleh nak tengok follower nieh. ayoyoyo! tahu lah nak jadi silent stalker. haha! tapi best jugak kan jadi silent stalker nie. setiap kali berblogger, mesti pergi merayap dekat blog orang lain. tapi, memang harem lah nak tinggalkan jejak langkah. lagi2, bila tengok blog mereka yang lawa dan memang banyak followernye. rendah diri kot! T_T even, blog kawan sendiri pun saya main intai2, sembunyi2. follow diam2. gila gedik ini makcik. :D
okaylah, macam nak pergi mandi! ngee. byebye.

No comments:

Post a Comment