Tuesday, January 18, 2011

lama pun masih lawak.

"rambutmu hitam jambul kedepan. berseluar yenki berkaki ayam."
"walaupun mukamu tidakku kenal, tetapi! lobang hidungmu tetap menjadi pujaan hatiku." "heyyy.. hang jebat. terunlah engkau. kau pun tahu kan sudah berapa lama aku tunggu kau kat bawah nie. blablabla.."
dapat teka tak, itu dialog cerita mana? siapa yang tak dapat nak teka.. heh! tak payah hidup lah kau. tak layak. gituhh. emo pulak dah. tu dialog cerita Seniman Bujang Lapok. lakonan P.Ramlee,Aziz Satar, S.Shamsuddin dan Saloma. entah kali yang keberapa tengok pun, masih nak ketawa. sumpah tak boleh tahan. lagi2 part diorang nak berlakon tuu. hahaha! hantu betul.
Seniman Bujang Lapok - diterbitkan pada tahun 6 Julai 1961

4 comments:

  1. cerita dorang memang lawak-lawak ..
    suka !!

    ReplyDelete
  2. yeahh. tak lapok ditelan zaman. ceceh.:D

    ReplyDelete
  3. cite p ramlee memang best...i like~~

    ReplyDelete
  4. yea2... masih boleh buat org ktwa sampai skrg.. :)

    ReplyDelete