Tuesday, January 11, 2011

korang masih budak hingusan kalau..

iskandar, maizurah, zulkarnain & arif.
cuba lihat wajah arif, ikhlas sangat semyuman tu syg. :)
  1. Ada bantal busuk yang kalau takde memang boleh demam tak kebah2. sampai tak boleh tidur!
  2. Pink merupakan warna wajib. *err, saya gile pink. T.T
  3. Kawasan bermain adalah tak lebih setengah batu dari rumah.
  4. Sesekali mak bawak pergi pekan yang dirasakan paling jauh dari rumah punyalah teruja.
  5. Gigi rongak sebab banyak sangat makan eskem dan coklat.
  6. Main masak2 mesti ada dalam carta aktivit harian.
  7. Birthday party mesti ada gantung belon banyak2. *takde belon bukanlah befday party. kan?
  8. Suka curi mekap mak sampai muka dah rupa badut tapi nampak cam lawa je.
  9. Berebut dengan adik beradik nak jawap talipon. *comel lah.
  10. Pakai basikal tayar mati dan ada dua roda tambahan kat belakang.

No comments:

Post a Comment