Tuesday, January 11, 2011

kawan, ingat daku okay!

nanti saya datang lah kat sana yea. melawat kawan2 tersayang semua. sobsob. buat masa nie, rezeki tuh macam takde lagi. hajat kat dalam hati nie memang ada, melonjak2 nak pergi shah alam jumpa kawan2. tapi tapi tapi.. tapi keadaan tak mengizinkan. halangan pertama, MAK. woo. ini orang haa, macam wardan tahu.. susah jugak nak dapat permission dari dia. halangan kedua, kene mintak duit dekat MAK. haha! masih dengan orang yang sama. memang tak dapat la jepp! alahai, takpe lah. dia tak bagi sebab dia risaukan saya. walaupun umur saya dah 22tahun. kalau dekat Amerika dah dapat lesen besar nak buat apa2. tapi, saya di Malaysia. kena ingat tuh. :) takpe takpe takpe, panjang umur pasti kita berjumpa lagi yea kawan-kawan. saya sayanggg sangat kat awak semua. *dengan linangan eye more yang menitis laju. T.T
i love you awak semua! semua kawankawan yang ada diseluruh dunia. *ceceh! berangan pulak. tapi, betul lah. kwn saya yang sorang tu ada kat India. :D

2 comments:

  1. ira new year ni dtg kl taw.

    ReplyDelete
  2. i mean chinese new year !

    ReplyDelete