Tuesday, January 18, 2011

kau dah berzina dengan bf aku Via!

'aku' akan digunakan sebagai ayat ganti nama saya untuk entry kali nie. baru lah ada feel yang saya tengah emo habis nie!
sampai hati kau kan! aku percaya kat kau. tapi kau, rampas boyfriend aku. sumpah aku memang tak sangka kau sekeji nih. weh Via, nampaknya kau dah kianati aku sebagai kawan kau. hari tu, kau yang buat perjanjian. yang semua nie main2 je. kau takkan rampas dia dari aku. kau kan tau yang aku memang sayang gila kat Reno. kami dah couple 3tahun kot. Via, kau cakap.. semua nie just nak uji kasih sayang dia kat aku. kau suruh aku remove dia dari facebook. kau mintak aku add boyfriend kau. dan kau add boyfriend aku. dan kita anggap kita tak kenal. kononnya nak buat satu permainan facebook. last2, kau yang mungkir janji tuh. aku dapat tau yang kau dah berzina dengan Reno. hancur hati aku weyh! sampai satu tahap, aku dah tak sanggup. aku gi jumpa bf kau. tapi, Reno ingat aku ngan bf kau ada apa2 pulak. hishh! permainan nie sangat memenatkan aku. dengan abang si Reno tuu pulak gay. dia nak ngorat abang ipar aku kat tempat kerja. keji nye manusia.. Via! kau tunggu. nanti kau tahu lah langit nie tinggi ke rendah. aku benci kau Via. benci kau!
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
huh! emo lagi nie. eh! jangan gelabah. tuu plot cerita ' i know what you did on facebook'.. filem Indonesia. tadi saje je buat gembak nak mendalami watak luna. amacam, menjadi tak? ngee~ nak tahu apa kesudahan cerita tu? haa, gi tengok sendiri. cari kat youtube. ada kot. :)

2 comments:

  1. hohohho ;p saye ade tgk sikit . tapi bile tgh tgk syok2 , errkkkk ! 18sx la ira . ==''

    terus tutup youtube sume . ira neyhhh ~ :(

    ReplyDelete
  2. ye meyh? tipu je lbh. bkn ade pape pon~

    ReplyDelete