Sunday, January 16, 2011

jodoh?

kehkehkeh, sangat teruja dengan warna lah pulak kali nie. mentang2 lah tengah mengubaisuai keadaan blog. dan post dibawah adalah saksi betapa saya sangat teruja dengan warna. terutamanya warna PINK. lol. kan ke itu warna untuk orang yang tak matang lagi. ye meyh?
mana ada. tipu nie. saya dah matang lah. umur pun dah nak cecah 22tahun bulan 12 nie. tak sangka. dah tua dah! lagi 4 tahun saya disepatutkan berkahwin sudah. kalau tak, anak dara tua lah jawapnya. dislike. dislike. kadang2 rasa macam terdesak pulak nak cari calon suami. ceceh! masalahnya sekarang, saya memang sangat tiada hati nak bercinta-cinta nie. how haa? tapi, jelous bila tengok orang bercinta. itu namanya selfish lah ira! lol.ideal couple 4 ever!
jangan gelak. tarik rambut nanti.

4 comments:

  1. hahaha.. janganlahh.
    tarik rambut nanti. grrr

    ReplyDelete
  2. bhahahahahahahahaha :D bhahahahahahahahaa :D

    bhahahahahaaha :D

    lawak nyeeeeeeee !!! kepale ira cm nak tggal ~~~~~ :D

    ReplyDelete
  3. cehh! ALIA! sini, i tarik rambut u. ngaumm!

    ReplyDelete