Monday, January 10, 2011

itu dia AJL25. semua pun kecoh!

okay okay. Anugerah Juara Lagu dah pun habis. so, macam biasa lah. kecoh dekat fb pasal ajl ni. dan macam biasa jugak lah banyak betul mulut yang duk komplen itu ini. tape tape, awak tak payah kecoh. biarlah dia nak menang. tak salah pun. juri kan dah buat kerja dia. lagipun, dia yang dapat award ape semua. orang yang duk kecoh tak puas hati dan puas hati tuu.. apa pun tak dapat. kueng3. kesimpulannya, tak payah pening2. relax sudeyh. :D tahniah lah dekat pemenang semua. dan juaranya, Ana Rafalli. even, saya nie takde lah minat sangat dekat Ana. tapi, persembahan dia dekat ajl mlm tadi berjaya jugaklah menarik minat saya untuk terus tengok dia menyanyi. tapi, tak tahu lah pulak, saya tengok dia disebabkan saya memang minat dekat.. alamak! lupa nama lelaki yang jadi hero kat stage dgn Ana tu. saya memang minat gileee tengok dia berlakon. thehehe. eh! lari tajuk. sorry. T.T suke suke sukee tengok jalan cerita yang ana cuba sampaikan kat penonton. dekat saya. mesej yang agak mendalam. ceceh! dah macam juri tak professional. okay, stop pasal Ana Rafalli. congratulation Ana. :) persembahan faizal tahir memang tengah terbayang2 kat dalam mata. sebab macam, OMG! dia terjun dalam air lah. haha. gimik menjadi meyh! so, memang saya tengah perah otak fikir.. macam mana sebenarnya set-up semua tuh. nak tahu! nak nakk.. style lah. dan saya tengah puji faizal tahir? lol. sebenarnya, saya tak minat dia. tapi, saya suka show yang ini. stacy cantik! shahir penyanyi kesukaanku nyanyi macam tak bersemangat walaupun ada bidadari secantik nasha aziz teman dia kat atas pentas. dan macam ada kesilapan teknikal. kan? hafiz punya gimik pun boleh tahan. tapi, tak suprise sangat dah. sebab dah tahu. he he. lain2, boleh lah.. berusaha lebih yea kalau nak menang. haha. saya memang pandai bercakap. cuba kalau kat batang hidung sendiri. tak terKOMA sekejap? apa2pun, tahniah jelah. Faizal Ismail, Ally Iskandar & Chareyl Samad tiptop. tersengih aku depan tv. hok aloh, macam orang gila dah senyum kat tv. tak kesah lah. yang penting mereka kreatif. i like sungguh. lawak lawak lawak. woah! dah panjang taip nieh. lenguh siku. mata berair. macam kene tidur krohh krohh krohhh dulu. nie confirm hampir semua entry blogger pasal AJL 25 lah nieh. yang penting, gua chaw dulu. tidurr... malas sangat2 nak search cari gambar AJL25. esok2 lah. ngee. byebye.

No comments:

Post a Comment