Monday, January 17, 2011

Its Merlin!

its Merlin!~
kegilaan mula melanda. punya syok melayan Merlin Season 3 di tv3, ahad, 9.00mlm. detail dah gitau haa. siapa lagi yang minat tengok cerita mengarut macam nie? hehe. mak cakap, "hah! cite2 gini mmg minat lah kamu nengok. tade keje tol." lerr, hobi lah hobi. macam comel je cerita nie. HAHA. yeah, muka Merlin pelik gila kan? macam.. semut kurus. watak Merlin nie dilakonkan oleh, Colin Morgan. lurus bendul tapi ada kuasa magic. stail gila power dia. avazaviva. camtuh! bacaan jampi dia. dia nie kuli pada Prince Arthur (Bradley James) yang bengis! jengjengjenggg.. takde lah bengis mana pun sebenarnya. dia sayang kat Merlin cuma ego. T.T kawan saya pernah cakap, walau dah lama tapi terngiang2 je lagi setiap kali saya tengok cerita nie. dia cakap, "cerita gay yang orang paling suka tanpa sedar tulah, Merlin." erk. jum berkenalan dengan pelakon watak Merlin nak?
Colin Morgan
1st january 1986 Armagh, Northern island pernah dapat, best overall student of that academic year
lagi? siapa gf dia? lerr, jangan lah busybody sangat kawan. hehe. nantilah saya cari info lagi. mata tak larat, dah lah ada ketumbit juga nie. aduh. byebye. :)

2 comments:

  1. i like merlin too....best siot cite dia...sy ske prince arthur...comey!!
    wink~wink~

    ReplyDelete
  2. ohh si anak raja yg manja tuh. haha..
    saya suka merlin sbb dye blur. :P

    ReplyDelete