Monday, January 10, 2011

alahai rambut.

susah hati susah hati. dari semalam fikir pasal rambut. nak potong ke tak? kalau potong, boleh buat imej 2011 yang baru. hehe. tapi, sayang! nak rambut panjang macam Jlo. tapi, rambut saya ni rosak. sebab hari tu gatal bleech. then, warna. lagi teruk bile kesan rebonding yang tak hilang lagi. lama dah buat rebonding tu. mei last year rasanya. hmm. apa nak buat yea?
err, sama tak? adik kakak tak? T_T
-november 2010-
tapi, sekarang dah lain warna dah. hitam. err. hitam tak hitam mana lah. kesan bleech ada lagi. tak usik. sayang nak hitamkan kononnya. mak cakap dah macam ekor musang. hudoh! masa rambut ala2 Jlo dulu tuu lagi lah. dia cakap macam monyet lah rambut kau tuh. haha. semua binatang dia samakan dengan rambut saya nieh. ayoo0 mak. :D
ini lah haa, rambut ekor musang! tak nampak buruk sangat. sebab gambar itu menipu. tak tahu lah kalau awak tengok rambut saya nie cantik. haha. rabun yea? sebenarnya, tak pasti jugak. saya rimas sebab rambut panjang atau sebab rambut kering. seingat2, setiap kali rambut capai tahap panjang nie. mesti terus zassss! potong pendek siket. pastu lagi potong. lagi lagi lagii..
tolong fokus kat rambut je eyh! lawa kan jlo? tengok rambut dia. :)
nanti kalau saya berjaya buat rambut camnie, saya buat pose camnie jugak. T-T
penyelesaiannya, saya terus google cari tips untuk mengatasi rambut kering. terima kasih google. gituuuh.

No comments:

Post a Comment