Sunday, December 26, 2010

tengok, saya emo lagi.

kawan-kawan yang sudi tag saya kat blog nie, terima kasih. nanti saya buat macam yang awak suruh. maklumlah bb memang sangatlah lembab buat masa sekarang. dah macam tunggu itik pulang petang punyalah lembab tuh! aaa, tension lah tahu? T_T hohoho, merry christmas! semalam punye words. selamat beraya santa! okayokay. mereka dah habis raya pun. dan saya masih bergaduh dengan bb babii babbiii. haaa, kan dah tersebut nama binatang orang tak suka tuh. bb tuu, broadband. bukan blackberry. babyboy pun bukan. eee, gelilah berbabybabyboy pulak. perasan tak? artis. ha'ah lah artis-artis malaysia ni. bila bab kawin, semua nak kawin diam-diam. tak nak bagi wartawan datang buat liputan. tak nak bagi orang luar join. tak nak itu, tak nak ini. apalah pulak macam tu. dulu, masa mula-mula nak jadi artis.. bukan main lagi wartawan ini, wartawan itu. cerita itu ini. sekarang bila dah famous, dah nak kawin macam tu pulak buat. kesian peminat. tahu? nanti bila bercerai, baru nak heboh. masuk melodi bagai. tak senonoh lah. ish!~ ehh, teremosional pulak. dahdah, malas cerita pasal artis. bosan kan? tapi, nak cerita pasal apa? alah, tade idea lah hari nie. sakit perut. mengantuk. byebye. :)
hello TOP. hello CL. hello Justin Bieber. Hello Aqasha. Hello ange.. ehh! Hello kawan-kawan. byebye. saya nak tidurrr..

No comments:

Post a Comment