Wednesday, December 15, 2010

teh'0 kinabalu ohh anjing.

shruuuupp~ ayyakk! panas lah teh o panas nie. nasib ta melecur wa punye lidah. tiba-tiba.. aku tingat pasal gunung kota kinabalu. yelah, ade kene mengene lah. cuba la sabo sikett kan.. dulu, last year. membe aku ade cite pasal gunung tuu. sejuk. sejuk gile. na naek sane kene pakai baju sua berlapis2. klu tak.. nnt jari ke telinga ke ape ke. leh patah! yea. kite leh patahkan anggota badan kite macam tuu je. *pling!* dah patah. ibaratkan kite patahkan kopok. dan yang paling tak sakit! darah ta memancut kua. ngilu je.:) n klu minum air panas, mcm teh o panas aku tadi tuu. tak pun, air yg duk mendidih. then, dgn sesuka hati je amik, minum. shruuppp.. ahhh~ sedapnye. pun ta sakit. amboi2, mcm orang kuat lah konon.. tapi, jgn nak sedap hati sgt lahh. sebab.. haaa.. sebab.. nnt bile dah turun dr gunung tuu. saat kesejukkan yg gegel tuu hilang. tyme tuu, baru lah korang rase segala kesakitan tuu sume. darah meleleh-leleh. tekak bengkak. lidah melecur. pehh! segala jenis kesakitan yg abadi lahh senang cite. so, beware wif dog. aaauuuu~ cakap pasal anjing nie kan. nape ehh anjing suke curi slipar? dye na pakai ke? or na bagi hadiah kat cucu dye? ngoi punye anjing. betul, cuba perhatikan anjing2 tersebut. pegi lahh tgk sane. ngadap page blog aku nie buat ape duhh.

No comments:

Post a Comment