Tuesday, December 21, 2010

nasib baiklahh mimpi~

"Malam Ku Bermimpi, Hai dengan Satu Bintang, Berkata-kataku Di Jendela , Ku Lihat Kanda Tersenyum Memandang, Asmara Bergelora Meresap Ke Dada.." eceh! menyanyi pulak saya. tuu lagu P. Ramlee & saloma. alahai, romantiknye kome. hah! semalam punya mimpi sumpah pelik. scary ade. semua ada. lawak bodo yang ta tahan tuu. nasib baeklah mimpi. kalau tak, hmm!
Mimpi satu - 'u ta pegi jumpe ben ke? nanti ta sempat' "kenapa?" 'lahh, tatawu? kan dia terpillih dlm rancangan cari ustaz. so, dia kene g Mesir' LOL, ben jadi ustaz? hahaha! ta leh blah. tetiba, dah kat Mesir dah. saya pun ada kat Mesir. Dan saya dgr Ben mengaji. err. alhamdulillah. malam tu, kitowang tgk bunga api! :) yang bodo nye, setiap kali bunga api meletup. terkene serpihan api dari bunga api. padahal, bunga api yang macam time sambut new year tu. mak aih. boleh melecur! nasib baek mimpi. - end. Mimpi dua - dalam kapal terbang. saya dgn 2 orang kawan. eh! kat kerusi depan ade Riz, Qaki & ta kenal lah. "hi riz! na gi ane?" 'ehh, ira. nak pegi Bombay nie.' "yeke? samalah, i pun na gi India jugak nie" tiba-tiba. OMG. Riz kissing dgn sowang boy kat dpn. dan orang2 kat dalam kapal terbang tuu.. 'terjun dari sini! terjun dari sini!' sebut dgn tone menuntut kemerdekaan yea rakan2. tade motif betullah. dan saya lihat ke luar, "ehh! rendahnye kapal terbang nie terbang. dekat dah dgn bumi" LOL. saya nampak bentuk bumi mcm jeli2 warna hijau dan biru. ta logik! nasib baik mimpi. haihh. tiba-tiba lagi, saya dan seorang rakan tgh berjalan kaki. macam jalan atas jeli. mungkin ktwang kene tendang keluar dari kapal terbang tuu. err. kawasan kat situ sangat lapang. mendung. yang ada cuma tiang letrik condong dan mcm ada pulau kecik. kecik sangat. backgroud music, Disney. bengong! mimpi ape thah. scary je. nasib baeklah mimpi- End.
haa, itulah. nasib baeklah mimpi.. tapi, mimpi2 semalam semuanya melancong dan diluar negara. class kau Maria. sampai ke Mesir, India & Disney pegi melancong dalam satu malam. wow! :D

No comments:

Post a Comment