Sunday, December 12, 2010

mari memancing. :D

mancing day. gitu. kan maen ag ayat. yg betulnye, aku hanyalah peneman orang memancing. ape ingt aku ta pandai mancing? ek'eh, tlg sket. hebat oke. just hari nie, err.. malas. :) banyak dapat ikan? hahaha! ketawa boleh? anak ikan banyak. erk! i mean.. anak ikan. bukan anak ikan aww aww tuu. bukan. hish! anak ikan didalam lombong. berenang2. yeah! itulah! bile mak aku letak kail je, dpt si anak. letak je, dpt si anak. sama gak nasib abah. balik2 anak ikan. tuu, klu balik goreng. leyh jadi kerak kuali je. abah aku punye puisi. setelah entah bape jam. bosan dah dgn kehadiran anak2 ikan. kitowang gi me'round' kat kwsn mancing tuu. besar oke. sampai jumpe entah kg ape thah.. gile seram! mcm rumah tinggal je semua. mcm.. 'kampung kite telah diserang zombi!' oke, itu dialong zombi kampung pisang. aku suke cite tuu. dan tgh ta sabar na gi tgk cite, Hantu Kak Limah blk Rumah. :) eh! terlari topik. kat mane dah aku cite td? ohh, kg seram. pusing balik, dan terus balik rumah. kihkihkih.

No comments:

Post a Comment