Thursday, December 30, 2010

Mari Berkenalan- tag by Yaya

Apakah status anda? single. yeah! i am not pitiful alone lah. saya masih ada kawan2 yang rock dan family yang best. untuk masa ni, memang tak terfikir untuk ada 'seseorang'. berhenti berusaha! nanti bila dah tiba masanya, saya bagi tahu balik. hehe. Ceritakan tentang diri anda. yusni hasyira yusni ariff. 14 disember 1989. saya suka tengok orang. best. saya suka bercakap dan merepek dengan orang2 yang tertentu. saya suka berangan yang memang tak kan jadi kenyataan. contohnya, stitch boleh bercakap dan ajak saya kawin. T_T Ceritakan tentang blog anda. ceritaira.blogspot nie tiada apa yang istimewa pun. saja suka-suka buat blog dan merepek kat sini. saya akan berkongsi cerita mengenai apa sahaja yang saya terfikir ketika itu. kalau tiba-tiba rasa nak berak. er.. saya akan cakap, cop! nak gi toilet jap ea. :D Apa pandangan anda tentang dunia blog? ada baik buruknya. menarik lah. boleh kongsi2 cerita dan maklumat. yang buruknya, macam sekarang. okay, saya dah lupa nak masak nasi sebab leka sangat blogwalking. aisehh. Nyatakan keunikkan yang terdapat di blog anda. eish! saya tak biasa lah puji diri sendiri. tibee. hahaha. Sampai bilakan anda akan menulis blog? dan impian anda di dalam dunia blog. selagi saya rasa saya rajin untuk semua nie. hehe. Impian. erm, saya nak ada follower yang byk sampai kalah hanis zulaikha. ceceh. blog saya famous sampai masuk paper, magazine semua. tinggi tak impian tu? tercapai tak? errr.. okay. habis. btw, Yaya. I dah

No comments:

Post a Comment