Friday, December 31, 2010

korban untuk desa? T_T

esok pagi nak balik terengganu. ehh, sekarang dah pukul 1218am pun, maknanya.. lagi beberapa jam lah nak gerak. alhamdulillah.. termakbul jugak doa kami nak balik sana. ceceh. T_T dah 2 tahun lah tak balik. sumpah rindu sangat. apa khabar lah terengganu sekarang nie.. pokok kelapa masih tinggi2? air laut banyak lagi? hehe. wait for me haa terengganu desa tercinta. nak balik kampung punya pasal, terpaksa lah hitamkan rambut. aiseh.. yelah, faham jugak lah sensitifiti masyarakat dan keluarga kat sana. tak kesah lah. rambut hitam seksi apa. macam kajol gituu.. evelyn salt pun boleh. :D nak balik sana nie, saya malas nak bawak balik laptop. sebab nanti tak jadi kerja lain. dengan lappy ajelah nanti. so, jalan penyelesaiannya.. tak payah bawak balik. dan maksud tersirat kat ayat tersebut adalah.. saya tak boleh online facebook dan berbloging. ayoyo.. semuanya kerana desaku terengganu. hoho.bajet besar sangat lah pengorbanan yang saya buat nih. ngee~ besar jugaklah! lima atau enam hari hidup tanpa lappy & bb. wow! psstt.. mintak2 nanti ada jejaka kacak, sasa lagi seksi. *jatuh pengsan. hidung berdarah, lentok2 kepala atas pasir pantai. he he.

No comments:

Post a Comment