Saturday, December 18, 2010

kenangan itu INDAH.

lihat-lihat! itu gambar aku, arwah tokyah dan arwah opah! :')
dan ini gambar aku kat skola form5, aku dgn arwah ayah dan.. nabil. nabil? :D kreatif kan? haha! aku ase, aku buat bnd nie.. 8 tahun lepas. mase umur aku.. 13thn. wow! sekarang aku 21thn. tahan lame meyh. :D
aku dan cermin. nampak ta poskad2 tuu? haa, tuu poskad ada apa dgn cinta. tokyah aku yg beli VCD cite tuu, original pulak. ta ingt lahh bile. 8,9 tahun lepas lahh kot. dan aku selit kat cermin tuu. maybe 5 thn lepas. err. ade Peter Pan punye kad jgk. tuu, 10 thn lepas punye. aku mmg suke gile tgk cite Peter Pan tuu. cute oke Peter. haha! Poskad Tentang Dia. cite tuu pun aku suke! gambar aku time baby dgn muka samseng na blk kasut. gambar aku dgn kwn aku tyme form5. fuh! byk jgk kazanah aku kat cermin tuu. dan lagi! nampak ta baju ape yg aku pakai? haa, tuu baju skola rendah aku. aku beli mase darjah 5. maknanye, 10 thn lepas lahh kan? aku kerat lengan baju tuu sbb panjang. wink2. itulahh aku. aku suke sgt hdp dlm kenangan. :) boleh kata mmg byk sgt barang kenangan aku kat lam bilek tu. buku skolah rendah sampai menengah. pen pensil yg dah habes dakwat. yg aku simpan dr skolah dulu. kalau aku nak sebut mmg payah lah. penat lah aku. faham2 sendiri ajelah oke? hihi.

No comments:

Post a Comment