Wednesday, December 15, 2010

itu hari, hari lahir saye.

cilaka punye BroadBand!
oke stop bermaki. huh. tensen!
semalam hari dimana mak aku dah pun mem'push'kan aku ke muka bumi nie. hari aku lihat ini dunia. hari mak aku kesakitan sebab mak aku cakap, aku besar mcm anak penguin tyme aku lahir dulu. err. hari dimana hari aku bermula. 14 disember 1989. 0142am. winkwink. Yusni Hasyira Yusni Ariff lahir! semalam 14 disember 2010. kan? so, genaplah umur aku.. 21 tahun. hari nie dah 21 tahun 1 hari. wow! hahaha. alhamdulillah. :)
malam semalam, aku ade party!
ngehehehe. kononlahh. mak aku cakap na gi makan kat kedai cikngah. aku set je. lapa kot. tade lak pk ape2. cik ani pun ade gak. dye join. tyme aku duk sebok2 kacau tqah buat air. tetiba... ehhh! mak aku dtg bwk kek! >.< oke oke. aku sgt ter'suprise'! hehe. ade kek tiramisu. n pulut kuning yg sgt cantex hiasannye. :) terharu terharu. sobsob~ kek yang sedap! tp, ade cheese. erk! ade hadiah dari mak! <3 dan ade mcm2 lagi. bestbest. before tuu, kat umah. aku dah ciap2. aku gi kat depan. hajat hati na ngaco abah. dye kat dpn tv. then, dye panggil suh tgk kat tv. aku ngan blur2nye, tgk lahh. 'apenye?' - aku. senyum... - abah. dah pulak, kenape dgn tv? ohh, abah nak suh aku tgk pasal jambatan tuu kot. tyme tuu siaran pasal org bina jambatan kat tv. tetiba lagi.. 'itulah..' - abah. sambil tunjuk sesuatu kat atas tv. lahh! ade barang! mcmne lehh ta pasan pulak. kuikui. 'selamat hari jadi. dari abah.' walawe.. ade hadiah rupanye. jengjengjeng!~ dapat ferrero rocher gituu. tengs abah! :) dan berakhir lahh 14 disember 2010.

No comments:

Post a Comment