Monday, December 13, 2010

blues blues blues.

Assalamualaikum, dengan kekuatan yang tidak setanding si dagang, aku kuatkan juga semangat agar menjadi lebih kuat dan terus kaut! mesti korang semua agak pelik dengan mukadimah aku hari nie kan? tapi, bagi mereka yang memang dah terbiasa dengan coretan-coretan aku, mungkin mereka dapat meneka dengan tepat. bahawasanya, mood aku kurang elok! swing swing in the morning and blablabla. mood tidak elok disini bukan bermakna aku naek hantu atau marah-marah. mood tidak elok hari ini, lebih pada emosional. yeah2, kemurungan. err. tidaklah begitu teruk tahap kemurungan aku nie. bau-bau bacang aje. agak lonely disini. memanglah. sebab aku sesorang je kat umah nie pun. mak & abah, masing-masing keluar bekerjaya. adik beradik. mak aku tiada zuriat lain selain dari aku. mungkin persenyawaan gagal dilakukan sewaktu dulu2 kala. yang ada disisi aku hanyalah patung2 yang hanya boleh merenung setempat dgn mulut ternganga dan tersenyum. Stitchy & Itchy. bosan jugak. kalau lah diorang boleh bercakap, memang pengsan lah aku. baiklah, teruskan ternganga dan tersenyum. facebook, tahniah! awak dah berjaya buat saya bosan untuk online. teman-teman, mereka semua juah dari aku. kalau keadaan aku sekarang nie boleh di'zoom-out', korang dapat lihat dunia aku hanya aku yang tiada sesiapa selain family. tak macam rangkaian maxis, hingga ke serata negeri. omeigot, aku bosan. entah hari apa, dan cerita apa, aku tak ingat. yang aku ingat, ubat pada kesunyian adalah berkahwin! mak aii, tak kan lah. calon mane? calon pilihan mak. orang ipoh, berkejaya tetap&berjaya, segak&sasa. amboi mak, high taste betul. nie sape yang nak kawin nye mak? aku tak kisah. malas ambik port. yang penting orang tu, boleh buat aku bahagia sokmo. dapat yg ala2 sailormoon pun dah oke dah. hahaha! gile gile. aku benci taip panjang2, sebab dah mula mengarut. dah, aku nak blah. byebye.

No comments:

Post a Comment