Wednesday, December 22, 2010

apa? gila?

awak semua ada cita-cita tak? haruslah ada kan, even orang tak siuman puna da cita-cita. Inikan yang siotman. he he he. saya pun ada cita-cita juga. Dan ada angan-angan. err, cita-cita dengan angan-angan sama tak? lebih kurang lah kot. okay! saya punya angan-angan, saya nak bersiar-siar, melancong ke luar negara dan makan makanan mereka. nyumnyum! i like sungguh. hok aloh, ta berbaloi? lerr, kenapa pulak? best ape. :)
rancangan yang paling paling paling saya minat, rancangan yang berkaitan dengan makanan. ha ha ha. heaven kot. Jalan-jalan cari makan. Ho chak! * nie rancangan makanan cina. style. tak kisah lah, janji berkaitan dengan makanan. mesti duduk depan tv sampai hidung boleh cecah kat tv tu. punyalah minat kan. ceh! kalau lah minat macam nie saya buat masa nak SPM dulu. (minat baca buku sampai tahap meraung kalau terpaksa berpisah dengan buku.) okay, tak logik. seronok kan dapat jadi Maria Tengku Sabri. eh! tak habis lagi topik ni. ha ha. excited sangat. penah satu malam, masa tu saya duduk dekat shah alam lagi. dalam pukul 3, 4 pagi macam tu lah. tiba-tiba rasa lapar. nak keluar beli makan, memang taklah. so, nak tahu tak apa saya buat? saya main game makanan! kurang-kurangnya, seronok sikit lah hati ni. adoimak, sayangnya saya dekat makanan-makanan ni. :D okay, cukuplah. saya rasa macam nak koma bile tengok makanan dengan banyak. -.-

No comments:

Post a Comment