Sunday, November 7, 2010

sungguh aku miserable.

aku pun turut terluka. terluka kerana taksub dengan diri sendiri. boleh aku berjanji pd diri aku sendiri aku takkan melukakan hati aku dan orang laen? tolong fikirkan mereka. mereka yang ta mungkin dapat faham aku. siapa aku? tade siapa yang dapat faham. kerana, aku sendiri gagal nak faham siapa aku dan apa yang aku mahu. 2o tahun dan berapa bulan dah aku hidup, dan sampai sekarang pun aku masih tatawu siapa aku dan apa yang aku mahu.yang aku tahu cuma, nama aku ira. umur aku 21 tahun. even, ta genap lagi. boleh lah perasan muda kejap.
tak mungkin kucing akan bertanduk tak mungkin juga semut akan berjanggut semua itu hanya mitos yang tak kan ada kesudahan yang akan terjadi aku harus pergi aku takkan selama2nya muda dan gembira ah, sungguh aku benci episod penghabisan.
boleh aku buat satu permintaan? ataupun hajat? aku mahu jadi peti besi yang berloket emas. aku mahu jadi kerusi berkaki panjang. aku mahu jadi labah-labah putih bersayap. andaikata, permintaan aku dikabulkan. aku akan gembira? ataupun, kekeliruan aku akan masih berterusan? persoalan demi persoalan yang aku kemukakan. yg lepas2 pun aku ta mampu lagi nak jawap. mengeluh..

No comments:

Post a Comment