Thursday, November 4, 2010

sorry, i am bad.

lelaki..
"If you were a boy then girl you'd understand you need to stop listening to your friends love, respect and trust your man So I go to clubs with the guys and sometimes flirt with the girls" perempuan.. "I'd listen to her Cause I know how it hurts When you lose the one you wanted Cause he's taking you for granted And everything you had got destroyed" macam tuu lahh kan. salu gaduh pasal isu mcm nie. kan? llk camtu, ppuan camnie. sebab tuhh lah, kite mmg dah diciptakan llk utk ppuan. ppuan utk llk. sebabnye nak suh saling lengkap melengkapi. yg kurang dielokkan. yg elok ditambahkan.. cenggitulahh lbh kurangnye. hmm, masalah aku skang nie. masalah? err, tadelahh masalah sgt. erm, malu lahh na cite! janji ehh. pejam mate part nieyh tayah bace. janji! :) aku ase enn.. aku takut dgn komitment. takut ngan risiko. grr.. ngeri itu semua! macam satu fobia aku nak sayang kat 'sum1'. so, bile dah aku rase mcm tu. aku akan kebalkan hati, mata, telinga. pasang anti virus. hapuskan virus 'cinta'. adalah merbahaya yea kalau terkene. tanak lahh aku. aku ase, err.. na start jiwang2 sket leyh x? plezz.. oke tengs! aku ase.. kepedihan yg lalu mcm baru lagi. mcm baru semalam. woh! hatiku luka, kecewa, pedih bagaikan dihentuk2 dgn cili. ta sanggup dah rasenye. masa lalu, memberi seribu pengajaran. :) yeah, cinta itu membutakan mata. sorie. aku tamao cinta cinta semua tuu dah. tamoa. :'| kadang2, tanpa aku sedar. aku selalu saketkan hati org yg syg aku. orang yg care pasal aku. ayyak! i am so BAD. i'm sorry. :'( keadaan yg buat aku jd camnie. bukan aku na salahkan takdir. tidaklahh. aku cuma mengalami ke'konfius'an diri yg sgtt lahh tinggi. aku tamao jadi ppuan yg suka bagi harapan. and then, buat2 lupa dgn harapan tsebut. tapi.. entah nape. bff aku ckp, "yeahh! kau mmg tgolong dlm golongan tak guna tuh" OMG, ta nakk. aku tanak. ta nak. entah ape salah aku sampai aku jadi manusia yg teruk yg cenggitu. kepedihan yg buat aku jadi sgt teruk. ini adalah cara aku untk hilangkn kepedihan itu. dan cara aku utk halang ke'bahagia'an sementara dtg dekat pd aku. aku tanak. aku ta sudi. The love has died How can I ever trust you again?

No comments:

Post a Comment