Sunday, November 7, 2010

sayang yg sejuk.

Malam yang sejuk. malam tadi hujan. sebab tuh lah malam jadi sejuk. katak pasti melompat2 ketawa gembira sangat lahh si katak. tapi, camne lak keadaan si kambing? takut menggigil2 tgk air. haihh, katak si dua alam. lembik2 macam jeli. eh! dah terpesong dari tajuk asal aku punye cite nie. ade pulak cite kisah kambing. buang masa. katak bukan paham pun ape yg aku tulis nie. Azamzuri arifin malas studi malam nie. geram betul aku. sebab nanti kepala aku pening. jadi tolonglahh studi utk elakkan aku dari pening. aku nak tgk semua kwn2 aku berjaya. aku sayang mereka. awak syg mereka? paling penting, awak syg saye? macamane aku nak tawu ade orang aku atau tak? bile orang marah tuu, orang syg kite? ataupun, bile si kaya mula menabur wang ringgit pd kite, mereka syg kite? camne lak kisahnye bile dye sanggup bia kan diri dye sejuk sebab ta nak kite sejuk? dats mean, dye sayang kite? byk btl persoalan aku hari nie. sape yg sudi nak jawap nie entah..

No comments:

Post a Comment