Thursday, November 4, 2010

melor memasak. Life as we know it.

melor memasak. pastu ade membe kutuk. terus layu hati aku. huk2.
sedap lah! tanye housemate aku. :'( aku masak bubur cha'cha.hukhuk, masih diselubungi kesedihan sbb kutukan tdk bmoral itu. rafizee jaat! ta rase, ta bau. mane mungkin tawu ta sedap. ta aci. dye kutuk thru FB. sgt kejam. waaaa~~ housemate aku ckp sedap. rase menatang tuhh lah. aku ckp? erm, oke lahh kot. ta kan na bangga diri pulak. sbb aku tatawu bubur chacha yg sdp tuu rase mcm mane. last aku rase mende nie.. bape belas tahun lepas dah. ngee. aku ta suke. aku pun ta pasti entah apesal aku rase nak masak hari nie. dan yg plg pelik, aku nak masak bubur chacha yg manis mcm JLO tuh. :P ekceli, aku ta suka mknn manis. dan lepas aku mkn bubur yg aku msk sndri tuh. lidah aku mcm na tcabut. MANIS! aku ckp na tmbh air. fasha ckp, "ta yahh. dah oke. mane ade manis lah". err.. baru aku ingt nape dah berbelas tahun aku tak sentuh bubur chacha. sebab dye sgt manis. ayoyo. sambung balik kisah aku merayap ke KL semalam. :) aku dah cite kan aku gi ngan sape? klu belom pun.. buat2 tawu jelahh eh? malas nak bilang. matematik aku lemah. macam biasa, tgk movie adalah perkara wajib! tengs elmo sayang belanje saye tgk movie! <3 cite nie lahh kitowang tgk. seramai 10 org. penuh satu baris. HAHA. cite dye camne? alahh, na kene cite ke? malas lahh na taip. kowang google sendiri leyh? cite best lah. enjoy. :)

No comments:

Post a Comment