Monday, October 11, 2010

zareeq cygg.

hepi befday my zareeq! sayangg reeq!~ :) actlly befday dye 6 oct hari tuu. tapi, dye bawu bt befday party + open house hari nie. aku pegi lahh tadi, dgn azam. boleh thn ramai jugak lah manusia kat sane. byk oke yg howt2! hehe. excited jugak bile Mochie pun ade. ngee~ ^^~ oke, meh aku ingt alek sape kat sane yg aku jumpe.. antaranye ada.. Elfie, Afiq, Mochie, Shaz evan, Q, Ryan, Kiddo, Isz, Echal, Dean, Melo, Afiey, Shasha. yg paling aku nantikan na jumpe. si Naddy Aiden! yeahh!~ finally aku jumpe jugak. cool gile! aku pun ape ag buat2 cool lah. lam hati menggelabah! hahaha! hah! itu jelahh yg aku dpt ingt. ade ag manusia laen, ta kenal + ta ingt. kek ade 3 biji. nah! ta lehh lagi byk ke syg? :P so far, enjoy la pg party tu. aku n azam byk btl bgosip kat sane. haha! biasalahh, kitowang kott. to Zareeq cygg, semoga panjang umur k. may god bless you honey. hope, dgn peningkatan jumlah angka umur nie, akan mematangkan lagi diri cyg. dan terus maju dlm kehidupan.. berjaya dan terus bjaya! kelmarin adalah kenangan, hari ini adalah realiti, esok adalah kejayaan! :) good luck in ur life!~ muahx! i love you so much.

No comments:

Post a Comment