Wednesday, October 27, 2010

Ramlee Awang Murshid.

seperti sebilangan yg dah tawu. aku nie hantu novel2 Ramlee Awang Murshid. sahaja. sangat suka. novel org laen aku ta layan. boo'ringg. novel cinta? tuihh! aku suke gile dgn novel Ramlee nie sebab dye sgt berilmiah. cenggitu. nice lahh novel2 dye. laen dari laen. ayat2 yg senang na faham. tp, sgt style! bace novel2 dye leyh bagi aku byk bnd yg aku tatawu before nieh. terbaek! Ramlee Awang Murshid - novelis thriller no 1 Malaysia. love it! nie aku habes bace novel dye yg 9 nyawa. best! sgt tragis oke dye nye ending! pehh. sumpah best. korang gi bace lah. tolong lah. haha~ meh sini aku senarai kan novel2 dye yg aku dah bace. * walaupun ta semua. erk! yg paling2 aku suke. yg paling berharga. kalau hilang novel nie, mmg aku pecahkan kepala org yg bace tuh. grr. Hatiku Di Harajuku. superb! <3 style="font-weight: bold;">Tombiruo. 1st novel dye yg aku bace. tyme form5. n aku terus jatuh hati. Ranggau. Semangat hutan. Tombiruo Terakhir. Satu Janji. Adam. Mandatori. Rahsia Perindu. Bagaikan Puteri. *laksamana Sunan. aku mcm fallin' luv kat watak dye! Cinta Sang Ratu. Hijab Sang Pengcinta. and aku tgh otw bace Ungu Karmila. dan berusaha utk baca Mikhail. kalau ta silap mcm dye ade kua novel baru. lupa ape dye. oke uols sume, pegi sane nuh. bace novel2 dye. :) sape sayang aku, leyh lah hadiahkan aku novel2 dye. dan memandangkan aku sgt mencintai novel2 thriller. ade sorang novelis nie yg bjaya tarik minat aku utk bace novel dye. walau hasil nukilan dye, kurang skett dari Ramlee. but, nice nice lahh. Zaifulzaman Ahmad. Rahsia Mimpi n ade satu ag buku dye aku bace. lupa tajuk. oke lahh not bad. oke oke, dah lahh cite pasal novel. byebye. :)

No comments:

Post a Comment