Wednesday, October 6, 2010

aku baek lah.

wassup yo0o! :) lagi 15% aku akan habis study! mood? biasa2 je. bcampur baur. err malehh la na cite pasal studi. pasal laen la ekk? pasal 'hati'. wahh! hati pulakk dah. hahaha. last year, entah bulan berapa aku ta ingt lahh.. aku ade 'suka' kat sumbody nie. n thah cane aku da lupa dahh. dan lagi satu thah cane lakk, aku lehh ter'suka' kat dye alekk. hayo0o~ actlly, malehh dah na ber'suka' nieh. bosan kott. :P tp, dah na bt cane 'hati' aku yg gatai. senang cite, aku mula laa jeling2, pandang2, poyo2, gedix2. sumelahh! dan dye pun ade respon jugak! agak positif lahh yea. :) dan sekarang, cuba teka! ape perasaan aku kat dye tuu? A - makin suka. B - biasa sajos. C - terus sawan! D - perasaan berkurang. nahh! sape yg btl2 kenal sape aku je agaknye lehh jwp. sapo sapo? psttt, meh na bisik. jawapan dye.. ' D'. err, sebab ape? itulahh aku pun ta paham. tensen btl lah~ yg aku agak fahamnye, perasaan tuu bkurang disebabkan olehh.. 1 - ade respon yg agak positif 2 - sebab da agak byk ktwang bbual 3 - aku mula rasa jemu! 4 - mata aku duk nampak keburukan dye je. bengong! padahal tade lahh ape sgt. just sbb dye TERbyk ckp je. apelah, benci lah benci benci. dlm masa 24jam je, aku dah blh berubah rasa. robot ke tikus aku nihh ha? cubalahh.. klu da positif tu, sambar je! good looking pulak dye tuu, sure sgt lahh klu aku jln ngan dye. mesti banyakkk sgt mata na pandang lah kan. dah mmg dye kacak pulak! tabiat lama aku dah mula balik ke? bagi harapan, then buat donno. *iblis oke. tamo lahh ckp dah berubah kan? O:) pape pun, tunggu esok. klu perasaan tu still ade. 'tahniah utk aku!' :) klu tak.. aku akan berusaha mnjadi sorang yg lbh.. lbh ape ek? hee~ nnt esok aku btaw ape result nye oke? set? skang na tido. nantox gile. caw!~

No comments:

Post a Comment