Friday, September 24, 2010

terkenang pulak.

1 jun 2010. itu dia kawan saye. kawan saye yg salu teman saye melepak-ing. dah dekat setahun rupanya kami berkawan. lame. kejap? habes lame, lame mane? heh. lame lahh tu. dia sgt tingtong macam sotong. dia sgt byk cakap mcm ayam. dia sangat manja macam kucing. dia sangat kepala angin macam lalat. dia sangat cerewet macam hamster. dia sangat kuat macam lipas. dia sangat.. ape lagi yea? entahlahh. :') dulu, salu sangat lahh lepak. sekarang, tade sangat lahh lepak. sebab dia dah jauh. pi mana? balik hometown dia lahh! dan kami pun sudah 'jauh'. ........................................................................................................... kalau mase boleh patah balik. aku ade byk request. aku nak duk lam perut mak aku lame2. tayahh lahir kat muka bumi nie. boleh? mane boleh! haha. jum fikir pasal masa depan. tadi mamam ngan Azam. syg makhluk seko nih! sembang sembang sembangg.. pasal masa depan. masa depan? yelahh, memandangkan, lagi beberapa minggu je lagik aku dah na abis diploma. so, aku dah nak kene start fikir. ape aku na bt pastu lah. aku ingt na sambung degree kat UiTM. dapat ke tidak. entahhlah. tiada lahh tahu. berdoa lahh dpt. bape CGPA ehh lepas masuk sane? aku nie dah lah bodo. huk3! 'da tawu hang tuu ngoi, ta reti2 lagi na rajin?' grr, pening kepala lahh. tlebih asap kah aku? sape ade minyak angin? na minum. hee~ :P

No comments:

Post a Comment