Wednesday, August 11, 2010

tensen btambah dgn tensen!

ouh, dis is shit! taek oke, taek! ta suke laa aku. sekali ta pe lagi. dua kali, masih oke. tiga kali, agak melampau. berkali2 mmg melampau! tensen laa aku, ta cukup dgn tensen kat tempat keje. balik, btambah2 jugak aku punye tensen. kalau aku luahkan, kalau aku btaw. kang cakap aku ta matang. ta pikir salah sendiri. ta pikir perasaan orang lain. pentingkan diri sendiri. even, ta diberitahu pun.. sendiri leh paham jugak kan. walaupun dgn hanya satu patah perkataan. aku leh terima kritikan tuu, tp. jgn na uji aku sgt laa. please la, walau sape pun diri kowang. jgn nak suke2 je marah2 aku. tinggi2 suara. sorang je layak marah aku. MAK. selain dari tuu, huh! kalau org yg ta de kaitan ngan aku langsung, aku boleh sound balik. boleh je maki2 terus. masalahnye sekarang, aku mmg ta kan pernah sampai hati na maki kawan sendiri. tolong jgn buat aku hilang pertimbangan.

No comments:

Post a Comment