Tuesday, August 17, 2010

story.

Puan Hanan dah datang dah tadi. dye tengok la ape yg patut. tadelahh ape sgt~ buat penat je aku nebes2. :D japgi bukak puasa kat entikma. dgn semua staff2 esprit fareast. ramai jugak la kan~ so, ta pat la aku nak bbuka ngan saltheart ag dis petang. ehe! ingat na buat mcm smlm. em, skali ta pat lak. sowie yea awak?:) tengoklah, kalau awak ajak. ty kite sahur same2. hari nie da masuk hari ke-3 aku kene angkut kotak2. berat mcm pundek! sumpah aku nyampah gile nak angkat, na susun. heh! nasib la ko boss kan. klu ta, bolayan laa. lagi nasib baek bile aku fikir, aku praktikal lag 6 hari! mmg best. :D nantok laa nantok! hujan lebat pulak nie kan. kalau dapat tido nie, pehh! krohhhh~

No comments:

Post a Comment