Monday, August 16, 2010

smlm? hari nie?

entah ape lah aku nak cite nie~ ehh ade ade ade! esok, Puan Hanan nak dtg kat tempat aku praktikal. habeh da. buku log ta tulis ag nie. mati aku mati wo0~ semalam punye kisah da cite lom ehh? lom kot. semalam bukak puasa dgn BFF aku. Fizie Zaidi, Duan & Lan. Ben & Qaki Haikal. *mereka nie adalah wajib. hehe! makan kat Selasih kedai hijau tuu, then gi karoke. berentap la si Fizie dgn Ben tu. macam2 gaya, macam aksi ade. hehe~ suara dua2 lehh masuk AF. sowang Jac, sowang Misha. :D tadi lak bebuka kat umah je. *walaupun aku dah mula cuti puasa! ngee~ Ben pun bebuka kat umah aku. bekelah la ktwang lua umah. Ben talehh masuk umah. sbb da kene saound kat makcik sebelah. nyampah je ade. wekkK! pas makan aku ngan ben borak2 kat lua umah aku nie. sementara na tunggu hujan berenti. borak punye borak. da kul 10. pi teman dye tunggu bas lak. dye nak alek umah. potpetpotpet duk bcakap. dah kul 11. mane bas nieh, pekk! tahan teksi ajelah. oke, bye2.. ben da alek. aku pun alek umah. dan sekarang aku tgh menaip. sebaek je habis nie. aku nak., Krohhh~ ehh, da tetido lak. tata!

No comments:

Post a Comment